Cezaevi Memurları
Üye Girişi
Kullanıcı Adı

Parola



Henüz Üye Değil Misiniz?
Buraya Tıklayarak Üye Olabilirsiniz.

Parolanızı Mı Unuttunuz?
Buraya Tıklayın
Çevrimiçi Kullanıcılar
» Çevrimiçi Ziyaretçiler: 2

» Çevrimiçi Üyeler: 0

» Toplam Üye Sayısı: 3,135
» En Yeni Üye: tesekfrihm
En Aktif Üyeler
sessizdevrim
sessizdevrim
Msj Sayısı:2168
uhibbuki
Msj Sayısı:627
Bynefretimm
Bynefretimm
Msj Sayısı:593
____KeSkiN____
____KeSkiN____
Msj Sayısı:564
eserol
eserol
Msj Sayısı:518
Ulusal Haberler
Hava Durumu
Linkler
Ankara Bina Mantolama
Ankara Jeneratör
Ankara Çadır
Prestij Teknik Servis
Doblo Forum
Bahar Halı Yıkama
Ankara Palet
Çelik Kapı Ankara
Sponsor Link
Başlığı Görüntüle
Burada Olan Üyeler: 1 ziyaretçi
 Başlığı Yazdır
DENEYİMLİ İKM'LERDEN ÖNERİLER
uhibbuki
1- Memur memurluktan atıldıktan sonra sicilinden ne kadar süre sonra silinir?

deneyımlı ıkm ler su sorunun cevabını bı yazın heri
 
____KeSkiN____
uhibbuki tarafından yazılan metin:

1- Memur memurluktan atıldıktan sonra sicilinden ne kadar süre sonra silinir?

deneyımlı ıkm ler su sorunun cevabını bı yazın heri

Deneyimli İKM değilim. Bu soru bana da soruldu sincan komisyonunda. Ama cevabını bir türlü bulamadım. Bu klasik kafa karıştırma sorusuymuş. Ancak sicilden silinen suçlar disiplin cezaları ile kınama falan. Bu sorunun cevabını bulamadım. Kanun ve yönetmeliklerde de yok. Bilen varsa bizler de öğrenmemiz açısından iyi olur.
 
uhibbuki
____KeSkiN____ tarafından yazılan metin:

uhibbuki tarafından yazılan metin:

1- Memur memurluktan atıldıktan sonra sicilinden ne kadar süre sonra silinir?

deneyımlı ıkm ler su sorunun cevabını bı yazın heri

Deneyimli İKM değilim. Bu soru bana da soruldu sincan komisyonunda. Ama cevabını bir türlü bulamadım. Bu klasik kafa karıştırma sorusuymuş. Ancak sicilden silinen suçlar disiplin cezaları ile kınama falan. Bu sorunun cevabını bulamadım. Kanun ve yönetmeliklerde de yok. Bilen varsa bizler de öğrenmemiz açısından iyi olur.


dedıgınız gıbı o an bizi bozmak için sorulan ama cevabı olmayan yada cevabı sılınmez olan bi soru mu anlamadm bakalım ne cıkcak cevab tşkler Gülümse
 
____KeSkiN____
uhibbuki tarafından yazılan metin:

____KeSkiN____ tarafından yazılan metin:

uhibbuki tarafından yazılan metin:

1- Memur memurluktan atıldıktan sonra sicilinden ne kadar süre sonra silinir?

deneyımlı ıkm ler su sorunun cevabını bı yazın heri

Deneyimli İKM değilim. Bu soru bana da soruldu sincan komisyonunda. Ama cevabını bir türlü bulamadım. Bu klasik kafa karıştırma sorusuymuş. Ancak sicilden silinen suçlar disiplin cezaları ile kınama falan. Bu sorunun cevabını bulamadım. Kanun ve yönetmeliklerde de yok. Bilen varsa bizler de öğrenmemiz açısından iyi olur.


dedıgınız gıbı o an bizi bozmak için sorulan ama cevabı olmayan yada cevabı sılınmez olan bi soru mu anlamadm bakalım ne cıkcak cevab tşkler Gülümse


Bu sorunun cevabını ben konu ile ilgili mevzuat bilgisi olan kişilere de sordum ama böyle bir soru ile hiç karşılaşmadık dediler. Bu soruyu sormadaki amaç daha önce İKM'ler de demişti mülakatlarda kafa karıştırıcı sorular sorulabilir diye. Tek amacı kafa karıştırmak. Ya da aday bakalım bilmediği sorular hakkında nasıl bir tepki veriyor. Bocalıyor mu ne yapıyor?
Ben aynen şöyle dedim: Hatırlayamadım efendim!
 
uhibbuki
sorsalar ne deriz ki abi . bn bişi bulamadm hala Gülümse
 
____KeSkiN____
uhibbuki tarafından yazılan metin:

sorsalar ne deriz ki abi . bn bişi bulamadm hala Gülümse


En iyi cevap "Hatırlayamadım efendim"
 
gardas01
____KeSkiN____ tarafından yazılan metin:

uhibbuki tarafından yazılan metin:

sorsalar ne deriz ki abi . bn bişi bulamadm hala Gülümse


En iyi cevap "Hatırlayamadım efendim"

fix cevap Gülümse
 
uhibbuki
Gülümse
 
bervan2007
ben van ikmyi kazandım denetimli serbetlik infaz koruma memurluğuna atanmak için gerekli olan şartlar nelerdir cevaplasanız sevinirim.
 
may246
bervan2007 tarafından yazılan metin:

ben van ikmyi kazandım denetimli serbetlik infaz koruma memurluğuna atanmak için gerekli olan şartlar nelerdir cevaplasanız sevinirim.


simdi sen daha başlamadın nasıl gecicen bilmiyorum arkadaşım ama ben kendimizden örneklerle açıklayım... bizim kampüs cezaevi kampüste 7 tane cezaevi var herbirinden 3 memur istedi denetimde serbestlik.... şartları şunlardı.... öncelikle 5 yıllık memuriyet hayatının olması... lisans mezunu olmak.....sonra buna birde şu eklendi iki yıllık adalet bitirmiş olanlarda girebilir... ama baba bi torpilin varsa Türkiyede herşey mümkün...Öfkeli
 
sessizdevrim
...
 
adanali
deneyimli ikm lere bir sorum olacaktı..geçmiş yıllarda diyarbakıra kaç bayan alınmıştı ve kaçta kapanmıştı ulaşabileceğim bir yer var mıGülümse
 
mrtzklr26
deneyimli ikmler dielimki sıralamaya girdik izleyeceğimiz yolu paylaşırmısınız
 
theConq
mrtzklr26 tarafından yazılan metin:

deneyimli ikmler dielimki sıralamaya girdik izleyeceğimiz yolu paylaşırmısınız


az deneyimli versek? :) sıramalaya girdikten sonra açıklanacak listelerde boy-kilo ölçüm gününüzü de öğreneceksiniz, boy-kilo ölçümünüz yapıldıktan sonra eğer geçerseniz birkaç gün içinde geçtiğiniz açıklanacak ve komisyon sitelerinde yeni listeler açıklanacak, mülakat gününüz ve tarihinizi bulup mülakat için hazırlanacaksınız. (ben sözleşmeliyim dolayısıyla burdan sonrasını öğrencilik okuyup mesleğe başlamış arkadaşların cevaplaması daha uygun olur ancak yine de yazayım bildiklerimi) Mülakata girdikten sonra eğer kazanırsanız eğitim için belirlenen tarihte eğitim merkezinde hazır olup eğitiminize başlayacaksınız, infaz hukuku, yakın savunma dersleri sanırım derslerinizden birkaçı, ( biz göreve başlamadan güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanmasını beklemiştik sizlerde kesinlikle güvenlik soruşturmasının sonucu beklenmeyecek çünkü sizler güvenlik soruşturmanızın olumlu sonuçlanacağına dair garanti veren beyanlarda bulunmuş olacaksınız. ) ancak okul okurken güvenlik soruşturmanız olumsuz sonuçlanırsa o güne kadar okumuş olduğunuz gün sayısına göre tazminat ödemek zorunda kalacaksınız. 3-3.5 aylık teorik bilgilerin ardından 1 vize 1 final olmak üzere sınavlara gireceksiniz. Duyduğum kadarıyla bu sınavlarda kalmak çok zor o yüzden korkmayın, ardından yaklaşık 2-3 ay çeşitli cezaevlerinde uygulamalı staj yapacaksınız. Stajın ardından ise komisyon sizleri çalışacağınız kuruma atayacak. Şimdiden hayırlı olsun :) Ama bir özeleştiri yaparak şunu belirtebilirim ki bu işin okulunu okuyan ile okumayan bizler(sözleşmeliler) arasında gerçekten fark oluyor. Çünkü eğitim merkezinde eğitim alarak mesleğe başlayan arkadaşlar ilk zamanlarında bile sözleşmelilerin ilk zamanlarına göre çok daha avantajlılar, neyin yasak olduğunu neyin yasak olmadığını bizden çok daha iyi biliyolar. Beklenmedik bir olay karşısında ne tepki verilmesi gerektiğini biliyorlar. Ve kime nasıl davranılması gerektiğini bizlerden biraz daha iyi kestirebiliyorlar. Tabi bu kıyaslar ilk zamanlarımız içindi, 6 aylık memurum yeni başladım sayılır ama ilk zamanki acemiliğim yok ancak eğitim merkezinden geeln arkadaşlar sanki benim 6 aylık tecrübeme sahip işe başladıkları gün, ben ise daha yeni yeni bu konulara hakim olabiliyorum. O yüzden sakın düşünmeyin keşke hemen başlatsalardı, keşke hemen maaş alabilseydik diye işe başlayınca eğitim merkezinin cidden çok faydasını göreceksiniz. Saygılar. Hepinize şimdiden hayırlı olsun.
 
muselmansuffe
Çok teşekkür ederim @theConq. Faydalı bilgilerdi.
 
mrtzklr26
saol admin faydalı oldu gerçekten
 
eserol
theConq tarafından yazılan metin:

mrtzklr26 tarafından yazılan metin:

deneyimli ikmler dielimki sıralamaya girdik izleyeceğimiz yolu paylaşırmısınız


az deneyimli versek? Gülümse sıramalaya girdikten sonra açıklanacak listelerde boy-kilo ölçüm gününüzü de öğreneceksiniz, boy-kilo ölçümünüz yapıldıktan sonra eğer geçerseniz birkaç gün içinde geçtiğiniz açıklanacak ve komisyon sitelerinde yeni listeler açıklanacak, mülakat gününüz ve tarihinizi bulup mülakat için hazırlanacaksınız. (ben sözleşmeliyim dolayısıyla burdan sonrasını öğrencilik okuyup mesleğe başlamış arkadaşların cevaplaması daha uygun olur ancak yine de yazayım bildiklerimi) Mülakata girdikten sonra eğer kazanırsanız eğitim için belirlenen tarihte eğitim merkezinde hazır olup eğitiminize başlayacaksınız, infaz hukuku, yakın savunma dersleri sanırım derslerinizden birkaçı, ( biz göreve başlamadan güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanmasını beklemiştik sizlerde kesinlikle güvenlik soruşturmasının sonucu beklenmeyecek çünkü sizler güvenlik soruşturmanızın olumlu sonuçlanacağına dair garanti veren beyanlarda bulunmuş olacaksınız. ) ancak okul okurken güvenlik soruşturmanız olumsuz sonuçlanırsa o güne kadar okumuş olduğunuz gün sayısına göre tazminat ödemek zorunda kalacaksınız. 3-3.5 aylık teorik bilgilerin ardından 1 vize 1 final olmak üzere sınavlara gireceksiniz. Duyduğum kadarıyla bu sınavlarda kalmak çok zor o yüzden korkmayın, ardından yaklaşık 2-3 ay çeşitli cezaevlerinde uygulamalı staj yapacaksınız. Stajın ardından ise komisyon sizleri çalışacağınız kuruma atayacak. Şimdiden hayırlı olsun Gülümse Ama bir özeleştiri yaparak şunu belirtebilirim ki bu işin okulunu okuyan ile okumayan bizler(sözleşmeliler) arasında gerçekten fark oluyor. Çünkü eğitim merkezinde eğitim alarak mesleğe başlayan arkadaşlar ilk zamanlarında bile sözleşmelilerin ilk zamanlarına göre çok daha avantajlılar, neyin yasak olduğunu neyin yasak olmadığını bizden çok daha iyi biliyolar. Beklenmedik bir olay karşısında ne tepki verilmesi gerektiğini biliyorlar. Ve kime nasıl davranılması gerektiğini bizlerden biraz daha iyi kestirebiliyorlar. Tabi bu kıyaslar ilk zamanlarımız içindi, 6 aylık memurum yeni başladım sayılır ama ilk zamanki acemiliğim yok ancak eğitim merkezinden geeln arkadaşlar sanki benim 6 aylık tecrübeme sahip işe başladıkları gün, ben ise daha yeni yeni bu konulara hakim olabiliyorum. O yüzden sakın düşünmeyin keşke hemen başlatsalardı, keşke hemen maaş alabilseydik diye işe başlayınca eğitim merkezinin cidden çok faydasını göreceksiniz. Saygılar. Hepinize şimdiden hayırlı olsun.

Allah razı olsun.. hayırlısıyla bir de girebilsekpray
 
adanali
ne geçmek bilmezmiş bu günler yahuGülümsecuma olsa da sonuç ne olursa olsun listeleri görsekGülümse
 
ikm37
adanali tarafından yazılan metin:

ne geçmek bilmezmiş bu günler yahuGülümsecuma olsa da sonuç ne olursa olsun listeleri görsekGülümse


nasıl olsa sıralamaya gireceksin. neden listeyi bekliyosun ki Gülümse
 
mrtby
Çalışma saatleri de çalışılan birime göre mi değişiyor? Yıllık, haftalık... izinler nasıl olmaktadır?
 
Atlanılacak Forum: